2020. ápr 30.

Vers a nevelt gyermekeimhez

írta: NevelőAnyu
Vers a nevelt gyermekeimhez

 

 

Körbeölel két karom, 

szorosan foglak, remegő tested megnyugtatom. 

Kölcsön kaptalak az élettől tudom, 

De kezeim óvón féltenek nagyon.

 

Mikor megláttam csöpp kis lényedet,

szívemet átjárta a hála és szeretet.

Tudtam, hogy a csoda, mi vagy nekünk,

Nem tart majd örökké, mégis neked adjuk majd a teljes szívünk. 

 

Hálás vagyok a sorsnak, hogy én lehetek most neked,

Első lépteidet átélhettem veled.

Hálás vagyok mindenért, mit az élet nekünk adott,

Ne felejtsd soha, mi minket összetartott. 

 

Tudom honnan indultunk, mennyi volt a félelem.

Most azonban mindent átjár az érzelem. 

A rettegést, poklot felváltotta az ősi bizalom, 

a bántások mik téged értek már nem ragadnak el, nem hagyom.

 

Anya lehetek újra veled, veletek, 

minden apró lépés egy csoda mit tettetek. 

Küzdelem és sok könny, mit átéltünk együtt,

De mostanra már ha sírunk is örömünkben tesszük. 

 

Hatalmas lépések, voltak sanyarú sorsok, 

melyeken ti túlléptetek, s együtt azt mondtuk túljutunk rajtuk. 

Rengeteg trauma, sebek a szíveken,

melyeket együtt gyógyítottunk be veletek, közösen.

 

Együtt. Ez volt  a kulcs, s a szívünkben a szeretet,

mely nélkül utunk jobb felé nem is mehetett. 

Amit tőletek kaptam, elmondani nem lehet,

ezernyi hála és szeretet, mindig legyen veletek! 

 

Most, mikor a csend engem már körbevesz,

szuszogó álmotok néha még zavarja lelketek.

Ilyenkor odabújok, kis kezetek megfogom,

S arcotok simításával szunnyadtok újra el mély álomba, miközben fogjátok karom. 

 

Fáradt arcomon néha könny pereg, 

féltő, óvó szívem ilyenkor hálát rebeg.

Korábban nem tudtam mit is jelent egy ekkora feladat,

Most viszont már veletek együtt írhatom e sorokat.

 

Győzni fogunk, hiszen győznünk kell.

Gyermeki szívetekben minden jó ott pihen. 

Használd a jót, éld úgy az éveket,  

Ahogy együtt tanultuk megélni az életet!

 

Hiába dobtak el, hiába bántottak titeket,

sose feledjétek, mindig van ki értetek élhet, tehet!

Fontos vagy akkor is, ha mást mondtak neked,

Talán most már elhiszed, milyen kincs is lehetsz. 

 

A múltad ne feledd sosem, honnan jöttél,

De a kínokon együtt átlépni te is segítettél.

Már láthatod a jövőt, mely fényesen ragyog,

futhatsz felé bátran, én mindig melletted vagyok! 

 

NevelőAnyu 

 

 

 

 

 

 

 

Szólj hozzá