2018. ápr 10.

Nevelési Kisokos

írta: NevelőAnyu
Nevelési Kisokos

Csend van.....furcsa csend. Mindenki alszik, én mégsem vagyok nyugodt.

 

Az utóbbi hetekben Bebe és Lili nagyon kivetkőzött magából, sok sok fejtörést okoz a viselkedésük. Bebe agresszív, itthon is, az iskolában is. Bántja a társait, a család tagjait és az állatokat is..


Nem érzi a határokat. Biztonságban érzik magukat, és elengedték az eddigi korlátokat. Lili sokat hazudik. Elcsen dolgokat.... Legutóbb egy üzlet csipogó rendszerén akadtunk fennt, belecsempészte a kívánt játékot a táskámba...nem vettem észre, csak mikor jelzett a sziréna.

 

Közel 1 hónapig nem tudtam írni Nektek, mert Lili mérgében tönkretette a laptopomat....Ráugrott dühében, mert nem engedtem, hogy leckeírás helyett mesenézés legyen....Bántani akart vele.

Tudom a "miért"-eket, tudom az ok okozatot...mégsem könnyű.

A gyermekvedok.hu oldalán a Nevelési Kisokosban holnap ezekről a viselkedési problémákról szeretnék írni Nektek! Tudom, hogy ezek a problémák sok sok nevelőszülő társamat érintik. Tudom, hogy Ti is küzdötök nap mint nap, értük, de velük is. Mert még mindig hisszük, hogy érdemes! 

"Egy csepp a tengerben......de cseppek nélkül nincsen tenger sem!"

Szép éjszakát Nektek!
❤️
NevelőAnyu

Szólj hozzá